Sunday, July 20, 2008

KERENAH ANAK DARAKU

Eemmm....

Setiap kali hari Ahad pastinya aku naik pening bila menghadapi kerenah yang sorang ni. Anak daraku yang satu-satunya ni pasti banyak kerenah. Merungut sebab tak ada kawan nak main bersama. Abang2nya dah tentu keluar main bola/basikal dengan geng2nya sedang kan dia aku amat takut untuk membenarkan dia keluar untuk bermain. Kalau boleh aku nak dia sentiasa ada di sisiku. Itu yang dia selalu mengomelkan aku.... Kata-katanya macam orang dewasa. Suami aku paling suka melayan. Manja betul!!!!
Macam2 permainan aku belikan supaya dia tak payah merengek untuk keluar. Kesian juga. Kekadang aku harap cepatlah dia besar. Kekadang angahnya lah yang jadi mangsa menemankan dia bermain. Itu pun aku terpaksa upah supaya dia setia meneman adiknya.

Kakak! Kakak! Itulah gelarannya....

1 comment:

azlanlin said...

Kalaulah, ada paparan gambar kakak kat entri ini..menarikkan? Bila le tu...?