Friday, July 18, 2008

PERJALANAN HARI INI



Assalamualaikum pembuka bicara.


Biar pun pada mulanya bila disebut kursus sahaja, memang rasa berat untuk menghadirkan diri. Namun hati kecilku memang pandai menewaskan gelonjak jiwa yang memang agak malas ni.... dan kerananya aku hadir pada pagi ini dengan reda dan penuh bersemangat.

Aku memang minat benor bila nak belajar tentang ict. Selain memang nama aku `ct' , ianya memberi aku satu kelainan dalam mencari ilham. Seronok belajar sesuatu yang baru. Aku bangga mempunyai kekawan yang memang tidak lokek untuk berkongsi ilmu. Insyaalah, kalian ku doakan mendapat ganjaran pahala yang tidak terhingga. ILMU sesuatu yang amat BERHARGA!


Lan, kau memang berjaya membuat kami' seronok' pada hari ini. Terima kasih juga selepas kursus, kami diberi pulak durian sebagai saguhati. REZEKI BETOI!!!!


3 comments:

azlanlin said...

Memang seiiring nama dengan minat. Teruskan ler tau. Minat takkan hilang selagi nama masih empunya diri...

>> nama : i ct..
>> minat: ict

>>>>sesuai banget dong...

PERJALANAN DUNIAKU said...

lepas ni ... aku nak tanya banyak perkara tentang ict. saje nak menambahkan ilmu.

azlanlin said...

tanya ajer... selagi mau tanya dan selagi aku ada di sksi... aku susah hati jika takde org nak tanya. Yang penting, jika dpt ilmu ict, kena selalu gunakan. Kalu idak, kompom lupa... aku dah lalui keadaan tu..